Pirmdiena Otrdiena Trešdiena Ceturtdiena Piektdiena |
8.30 - 17.00 8.30 - 17.00 8.30 - 17.00 8.30 - 17.00 8.30 - 17.00 |
no 12.00 līdz 12.30 pusdienlaiks.
Katra menēša pēdējā piektdiena - spodrības diena.
Sagaidot Latvijas valsts svētkus, skolas bibliotekāre novadīja 3.klasēs nodarbību par Lāčplēsi un Lāčplēša dienu hakatona ietvaros balstoties uz skolas darba plānu 2023./2024.mācību gadam.
Latvijas dižgaram un dižkoku aizstāvim Ziedonim 90!
Gads bibliotēkas skatījumā
Dzejas dienām veltīta grāmatu izstāde.
Metodiskās padomes sastāvs
2024./ 2025. mācību gads
Metodiskās padomes vadītāja – direktores vietniece izglītības jomā Jeļena Ramute
Mācību joma |
Koordinators |
Koordinatora palīgi |
Valodu |
Veronika Hodorenoka |
Gaļina Gļinka-Paševiča Ņina Demidova |
Sociālā un pilsoniskā |
Ņikita Vinokurovs |
|
Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā |
Natalja Daņilova |
Valērija Frolovičeva |
Dabaszinātņu |
Marianna Teže |
|
Matemātikas |
Zahars Siņevolnovs |
|
Tehnoloģiju |
Inga Tauriņa |
|
Veselības, drošības un fiziskās aktivitātes |
Liāna Hiršsone |
|
IT |
Aleksandrs Zeļukins |
|
Plašāka skolēna izglītības pieredze |
Tatjana Pahoļika |
|
Iekļaujošā izglītība |
Nataļja Novosada |
|
Sākumskolas |
Ludmila Slavinska
|
Larisa Vorobjova Diāna Ļacka |
Mācīšanas konsultanti – Natalja Daņilova
Zahars Siņevolnovs
Mentori – Jeļena Ramute
Liāna Hiršsone
Marianna Teže
1. | 21011111 | V_6032 | Pamatizglītības programma latviešu valodā |
2. | 21017121 | V_3775 | Pamatizglītības mazākumtautību programma (1. variants) |
3. | 21017121 | V_3775 | Pamatizglītības mazākumtautību programma (2. variants matemātikas) |
4. | 21017121 | V_ 3775 | Pamatizglītības mazākumtautību programma (3. variants angļu valodas) |
5. | 31016011 | V_2931 |
Vispārējās vidējās izglītības programma (1. virziens. Padziļināti Ķīmija II, Bioloģija II, Fizika II, Svešvaloda (angļu) II) |
6. | 31016011 | V_2931 |
Vispārējās vidējās izglītības programma (2. virziens. Padziļināti Ģeogrāfija II, Kultūra un māksla (vizuālā māksla) II, Programmēšana II, Svešvaloda (angļu) II) |