>
    Arrow
    Arrow
    Slider

    Mūsu skola piedalās iniciatīvā "Latvijas skolas soma". 


     

     

     

     

     

    Šeit ir prezentācija-apkopojums par projekta realizēšanu mūsu skolā 2018.g.

    prezentacija skolas soma

    IMG 0231 1

    „Latvijas skolas soma” ir lielākā valsts simtgades dāvana vairāk nekā 200 000 Latvijas bērniem un jauniešiem. Sākot ar 2018. gada septembri, tās ietvaros ikvienam mūsu valsts skolēnam tiks nodrošināta iespēja izzināt un klātienē pieredzēt Latvijas kultūras un dabas vērtības, iepazīt dažādos laikos Latvijā radītās inovācijas un uzņēmējdarbības veiksmes stāstus.

    Inicatīva „Latvijas skolas soma” veidota kā kompleksa, starpdisciplināra programma, kas apvieno resursus, lai stiprinātu jaunās paaudzes nacionālo identitāti, pilsoniskuma, valstiskās piederības apziņu un nacionālo identitāti, attīstītu kultūras izpratnes un izpausmes kompetenci, paaugstinātu izglītības kvalitāti, kā arī mazinātu sociālo nevienlīdzību.

     

    Plašāk par iniciatīvu "Latvijas skolas soma" https://lv100.lv/programma/latvijas-skolas-soma/

    Aktivitātes:

    18.10 2018. 10.a un 10.b klases skolēni apmeklēja Rīgas šokolādes muzeju un daudz uzzināja par šokolādes vēsturi un ražošanu Latvijā, nogaršoja karsto šokolādi un konfektes, nofotografējās un izgatavoja sev mazu šokolādes tāfelīti.

    Ekskursija notika iniciatīvas "Latvijas skolas soma’’ ietvaros.

    MyCollages 19

     

     

    11. b klase piedalījas meistar-klasē: "Ziepes. 3D suvenīri no ziepēm".

    Pašu gatavotas ziepes - tas ir vienkāršs, interesants un radošs process, kas ļaus sajusties kā māksliniekam, skulptoram un pavāram vienā personā. Tā ir krāsu, smaržu un formu dažādība.

    Radošums (radītspēja) jeb kreativitāte ir spēja radīt jaunas idejas . Cilvēks šajā pasaulē ierodas radošs, un ir svarīgi nepazaudēt radošo domāšanu. Radošā domāšana attīsta pasauli un paver visplašākās iespējas cilvēka personības izaugsmei un sevis apliecināšanai visās dzīves jomās. Mācību procesam ir jābūt radošam.

    Ziepju izgatavošana var notikt arī mazos saimnieciskos apstākļos, kur ar visu produkcijas ražošanu nodarbojas pats ziepju izgatavotājs. Šādā ražošanā parasti tiek veidos dabīgās ziepes. Ziepju izgatavotāja pienākumi ir visu ziepju izveide, noformēšana un bieži vien arī tirdzniecība dažādos zaļajos tirdziņos un sadarbība ar mazumtirgotājiem.

    MyCollages 20

     

    Interesanta un izzinoša ekskursija uz motormuzeju.

    4.a un 4.c klases skolēni.
    MyCollages Soma Motormuzejs 4a 4c
     

    31.10.2018. Piedzīvojums šokolādes valstī.

    1.a klases skolēni uzzināja daudz interesantu un jaunu, kā arī nogaršoja Laimas produkciju.

    MyCollages Laima 1kl

     

    12.10.2018. 9.a, 9.c klases apmeklēja Motormuzeju, notika ekskursija par automobiļu rūpniecības sasniegumiem un vēsturi Latvijā un pasaulē. Skolēniem iedeva ļoti interesantu uzdevumu: ar citronu palīdzību iegūt strāvu, lai iedegtos spuldzīte. Muzejā ir seno automobiļu kolekcija, tas arī piedāvā seno automobiļu restaurāciju.

    Profesiju loks ir plašs: konstruktori, automehāniķi, autoatslīdznieki, restauratori, automobiļu tehniskās apkopes speciālisti.

     MyCollages 14

     

    2018.gada 15.novembrī 5.a, 5.b un 5.c klašu skolēni iniciatīvas “Latvijas skolas soma” ietvaros apmeklēja Latvijas Dabas muzeju, lai piedalīties nodarbībā “Latvijas putni” no cikla “Iepazīsti Latvijas dabu!”

    Nodarbības laikā piecklasnieki tika iepazīstināti ar Latvijas putnu daudzveidību, uzzināja, ka Latvijā savvaļā ir novēroti 365 sugu putni un lielākā daļa no tiem apskatāma Dabas muzeja Zooloģijas ekspozīcijā.

    MyCollages 20

     

    5.09.2020.

    Atskaite par projekta "Atbalsts izglītojamo individulālo kompetenču attīstībai" darbību 92.vidusskolā 2019./2020.m.g.

     

    Jau trešo gadu mūsu skola turpina piedalīties ESF projektā “Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai”. Projekta pamatmērķis  palielināt skolā atbalstu izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai. 

    No 2017.m.g. skolā īstenojām aktivitātes STEM, Kultūrizglītības un radošās industrijas, valodu un multidisciplinārajā jomā. Mums darbojās tādi pulciņi, kā  “Diskusijas klubs latviešu valodas runātprasmes attīstībai” 5.-9.klasēm, “Domātāji” (loģiskas, radošas, jēgpilnas domāšanas attīstībai pulciņš 1.-6.klasēm), nodarbību cikls ģeogrāfijā “Es izzinu pasauli” 1.-4.klasēm, nodarbību cikls matemātikā “Intelekts” 5.-6.klasēm, radošas nodarbības angļu, vācu un franču valodas apguvei “Mēs spēlējam teātri” 7.-9.klasēm, “Valodas darbnīca” angļu, vācu un franču valodas apguvei 5.-9.klasēm, radošā darbnīca “Es stāstu pasaku” 1.-6.klasēm (intereses veicināšana par latviešu valodu), “Jauno vides pētnieku nometne” 3.-6.klasēm, “Jauno vides pētnieku klubs” 3.-6.klasēm, radoša darbnīca “Krāsaina pasaule”, “Ceļotāju klubs” 7.-9.klasēm, psihologa nodarbību cikls “Līderu skola”, sporta nodarbības “Vesela un stipra mugura” 1.-4.klasem, “Lego robotikas klubs” 1.-6.klasēm.

    Arī projekta ietvaros bija organizēti mācību vizītes (lai vērotu mācību stundās iegūto zināšanu un prasmju pielietojumu reālās dzīves situācijās). Piemēram, Tērvetes dabas parkā, Baldones observatorijā, Tartu AHHAA zinātnes centrā, Cesvainē, Ventspilī, Lielzeltiņu observatorijā, Paula Stradiņa medicīnas muzejā, Farmācijas muzejā, Tukumā, Daugavgrīvas cietoksnī, Latvijas dabas muzejā. Arī mūsu 3.klases skolēniem bija iespēja piedalīties slidotapmācības programmā Volvo sporta centrā.

    Skolā arī bija organizētas diskusijas, eksperimenti (piemēram, sadarbībā ar Labaratorium Science theater), pētījumi, piedalīšanās konkursos un radošajās darbnīcās.

    Šogad  projekta ietvaros mūsu skolēnus gaida jauni pārsteigumi un aktivitātes – jaunās robotikas nodarbības, slidotapmācības programmas turpinājums, Tehnobusa vizītes, kā arī jauni pulciņi:

    • “Burtu burvis” – pulciņš lasītprasmes attīstībai 1.-2.klasēm;
    • “Skaitļu pasaule” – nodarbību cikls skolēniem ar augstiem mācību sasniegumiem matemātikā 2.-4.klasēm;
    • “Tīra Latvija” – nodarbību cikls 4.klasēm;
    • “Domātāji” - loģiskas, radošas, jēgpilnas domāšanas attīstībai pulciņš 3.-6.klasēm;
    • “Lego robotikas klubs” 1.-6.klasēm;
    • “Ceļotāju klubs” – 5.-9.klasēm;
    • “Līderu skola”- 5.-8.klasēm;
    • Nodarbības individualizētam mācību atbalstam matemātikā un  dabas zinībās skolēniem ar mācību grūtībām;
    • Nodarbības individualizētam mācību atbalstam bioloģijā un  ķīmijā skolēniem ar austiem mācību sasniegumiem.

    Vēlam visiem interesantu un  izzinošu aktivitāšu pilnu mācību gadu! Visa informācija bērniem un vecākiem par piedalīšanos projektu aktivitātēs – pie klases audzinātājiem.

    92.vidusskolas projekta koordinators – Svetlana Uļska (26440939)

     

    Nodarbību grafiks projektā (2019./2020.m.g.1.sem.)

    Pedagoga vārds uzvārds.

    Kabineta numurs.

    Aktivitātes nosaukums projektā

     

     

     

    Pirmdiena

     

    Otrdiena

     

    Trešdiena

     

    Ceturtdiena

     

    Piektdiena

    Natalija Čerņenko

    Kab.316

    Nodarbības individualizētam mācību atbalstam dabas zinībās 5.-9.klasēm (izglītojamiem ar mācību grūtībām vai traucējumiem).

     

     

    16.00.-18.00.

    (2.st.)

     

     

     

    Valentīna Bahlanova

    Kab.121.

    Nodarbības individualizētam mācību atbalstam dabas zinībās 5.-9.klasēm (izglītojamiem ar mācību grūtībām vai traucējumiem).

     

     

     

    14.45-16.45

    (2.st.)

     

     

    Marianna Teže

    Kab.313

    Nodarbības individualizētam mācību atbalstam dabas zinībās 7.-9.klasēm (izglītojamiem ar augstiem mācību sasniegumiem).

    7.30-8.30

    (1.st.)

    13.45-14.45

    (1.st.)

     

     

     

     

    Jevgeņija Pavlova

    Kab.110

    Nodarbības individualizētam mācību atbalstam dabas zinībās 7.-9.klasēm (izglītojamiem ar augstiem mācību sasniegumiem).

     

     

    13.00.-15.00. (2.st.)

     

     

    Smona Raija

    Kab.201

     

    Nodarbību cikls “Skaitļu pasaule” (2.-4.klasēm)

     

     

     

    14.00.-16.00. (2.st.)

     

    Olga Vihodceva

    Kab.300.

     

    Nodarbību cikls “Skaitļu pasaule” (2.-4.klasēm)

     

    13.55.-14.55.

    (1.st.)

     

    13.05.-14.05.

    (1.st.)

     

    Ludmila Ļebedeva  Kab.103.

     

    Nodarbību cikls “Skaitļu pasaule” (2.-4.klasēm)

     

    7.30.-8.30.

    (1.st.)

    15.50.-16.50. (1.st.)

     

     

    Natalija Prokofjeva

    Kab.200

    Nodarbību cikls lasītprasmes attīstībai un pilnveidei “Burtu burvis” (1.-2.klasēm)

    15.20.-17.20.

    (2.st.)

     

    15.05.-16.05.

    (1.st.)

     

     

    Ļudmila Slavinska

    Nodarbību cikls lasītprasmes attīstībai un pilnveidei “Burtu burvis” (1.-2.klasēm)

    16.10.-17.10.

    (1.st.)

     

    15.00.-17.00.

    (2.st.)

     

     

    Vorobjova Larisa Kab.213

     

    Nodarbību cikls “Tīra Latvija” (1.-4.klasēm)

     

    14.30.-15.30.

    (1.st.)

     

    14.30.-15.30.

    (1.st.)

     

    Jeļena Soseda

    Kab.205.

     

    Nodarbību cikls “Domātāji” (3.-6.klasēm)

     

     

     

    13.55.-14.55.

    (2.st.)

     

    Valērijs Sudņickis

     

    Nodarbību cikls “Ceļotāju klubs” (5.-9.klasēm)

     

     

    15.30-17.30 (2.st.)

     

    13.05-15.05

    (2.st.)

    Tatjana Pahoļika

    Nodarbību cikls “Ceļotāju klubs” (5.-9.klasēm)

     

     

    15.30-17.30 (2.st.)

     

    13.05-15.05

    (2.st.)

    Aleksandrs Zeļukins

     

    Lego robotikas klubs 1.-6.klasēm.

    15.30-17.30 (2.st.)

    15.30-17.30 (2.st.)

     

     

     

    Andrejs Sosedovs

    Lego robotikas klubs 1.-6.klasēm.

    no 2.semestra

     

    Psihologs

    Līderu klubs

    no 2.semestra

     

     

     

    10.09.2018.

    Rīgas 92.vidusskola piedalās Eiropas sociālā fonda projektā “Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai”.

    Projekta ietvaros tiek realizēti:

    • Diskusiju klubs latviešu valodas runātprasmes attīstībai (5.-9.klasēm);
    • Mācību spēle " Zinību banka" 5.-9.klasēm sadarbībā ar Rīgas skolēnu pili;
    • Mācību vizītes "Pa Rīgas seno skolu adresēm" 6.-7.klasēm sadarbībā ar Rīgas skolēnu pili;
    • Nodarbības individualizētam mācību atbalstam valodas un dabaszinībās (5.-9.klasēm);
    • Nodarbības individualizētam mācību atbalstam 8.-9.klasēm;
    • Nodarbību cikls "Domātāji" (loģiskas, radošas, jēgpilnas domāšanas attīstībai) (1.-6.klasēm);
    • Nodarbību cikls dabaszinībās un matemātikā un vēsturē "Es izzinu pasauli" (3.-6.klasēm);
    • Nodarbību cikls matemātikā "Intelekts" (5.-6.klasēm);
    • Radošas nodarbības angļu un franču valodas apguvei "Valodu darbnīca" 5.-9.klasēm;
    • Radošā darbnīca "Es stāstu pasaku" - intereses veicināšana par latviešu valodu (1.-6.klasēm).

     

     

    3.a klase slido Eiropas Projekta "Atbalsts izglitojamo individuālo kompetenču attīstībai" ietvaros!

    slidot3

    slidot2

    SLIDOT1

     

    11

     

    Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai

    PuMPuRS (8.3.4.0/16/I/001)

    2020./2021. mācību gads 

       2020./2021. mācību gadā Rīgas 92. vidusskola turpina dalību projektā (trešo gadu) “Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai” (8.3.4.0/16/1/001). Mūsu skolas 30 pedagogi sniedz individuālās konsultācijas mācību priekšmetos 86 pamatskolas un vidusskolas skolēniem, lai paaugstinātu skolēnu motivāciju mācīties, komfortabli justies skolā, kā arī sniedz pilnvērtīgu atbalstu un veido sakārtotu, drošu vidi. Projekta “PuMPuRS” ietvaros ir iespēja saņemt kompensāciju par sabiedriskā transporta biļetēm. 

       Projektā ar skolēniem strādā  profesionāla pedagogu komanda: sociālais pedagogs, matemātikas, vēstures, sporta, bioloģijas, angļu valodas un krievu valodas skolotāji. Individuālās nodarbības laikā pedagogi sniedz skolēniem atbalstu  gan mācību priekšmeta apguvē, gan mājas darbu izpildē, palīdz atrisināt psiholoģiskas un emocionālas rakstura problēmas. Pedagogi organizē nodarbības balstoties  uz skolēnu individuālajām vajadzībām.

       Vecāki atzīst, kā  skolēnu dalība projektā palīdz uzlabot komunikācijas prasmes, sekmes un apgūt mācību vielu. 

    Projekta īstenošanas laiks: 09/2018 – 12/202222

    Skolas projekta koordinātore:  Jeļena Soseda

    Papildus par projektu – http://www.pumpurs.lv/

     

    Atskaite par PuMPuRS  projektu 2019./2020.m.g.

    Atskaite par PuMPuRS  projektu 2018./2019.m.g. 

     

     

     

    Projekts veicina ilgtspējīgas sadarbības sistēmas veidošanu starp pašvaldību, skolu, pedagogiem un vecākiem, lai laikus identificētu bērnus un jauniešus ar risku pārtraukt mācības un sniegtu viņiem personalizētu atbalstu. Skolotājiem tiek sniegta iespēja profesionāli pilnveidoties un stiprināt prasmes darbam ar jauniešiem, tiks izstrādāti arī metodiskie līdzekļi. 

     

     

     

     

     

     

    facebook_page_plugin

    download

     Skolenu panakumi

     

    Kontakti

    RĪGAS 92.VIDUSSKOLA

    Ulbrokas ielā 3, Rīgā, LV–1021

     67247455

    This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

    © 2018. All Rights Reserved. Designed By JoomShaper

    Meklēt